4 Aralık 2015 Cuma

Tatlı Şeytan-YORUM

Merhaba! Nasılsınız? Ben yorgun ve üşümüş bir şekilde bilgisayarın başına oturdum.Yorumlar birikiyor korkusuyla hemen başladım yorum yazmaya.

Zevk, Günahın Tuzağıdır… On altı yaşındaki, lise öğrencisi Anna Whitt yaşıtlarından biraz farklı bir genç kızdır. Anna, renkler vasıtasıyla insanların duygularını görür, hatta isterse hisseder. Kilometrelerce ötedeki sesleri duyar, kokuları alır. Anna, farklı olduğunu bilir ama "ne" olduğuna dair en ufak bir fikri yoktur. Ta ki gizemli yakışıklı Kaidan Rowe ile tanışana dek. Kaidan, onun da kendisi gibi, iblis soyundan gelen bir Nefil olduğunu açıklayınca Anna'nın önünde karanlık bir dünyanın kapıları aralanır. Kaidan'ın büyüsüne kapılıp bu dünyaya adımını attığında artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır. Hayatı boyunca "iyi bir kız" olan Anna, ya diğer Nefiller gibi iblislere boyun eğip kötülüğe hizmet edecek ya da kaderini baştan yazacaktır…

Sayfa Sayısı: 536
Yayınevi: GO!
Yazarı:Wendy Hıggıns


Sınav haftama böyle güzel bir kitap denk geldiği için mutluyum.Tam kafa dağıtmalık,yormadan sizi başka dünyalara götüren bir kitap.Uzun süredir kitaplığımda okunmayı bekliyordu.Nerden,ne zaman aldım hiç bir fikrim yok.ma iyi ki almışım diyebiliyorum.

Anna,insanların duygularını(aurasını) görebiliyor.Ayrıca 5 duyu organını insanüstü bir şekilde kullanabiliyor.Ancak ne olduğu hakkında bir fikri yok.Bir gün bir partide Kaidan Rowe isimli çok muhteşem bir arkadaşımızla tanışıyor ve tabi ki hikaye oradan sonra başlıyor.Çünkü Kaidan aradığı cevapların ta kendisi..

Okumadan önce özel güçlere sahip bir kaç insanı konu alıyor sanmıştım ama bir okumaya başladım.Melekler,nefiller,dükler.... Bambaşka bir dünya karşıladı beni.Kitapların güzel yanı da bu değil mi?

Çok akıcı bir kitap.Sınav haftamda bir oturuşta 200 sayfa okumayı becerdiysem bu kitap hem akıcı hem etkileyicidir arkadaş.Anna'yı sevdim.Böyle tatlış biraz saf ama iyi kalpli bir genç kızımız.Kaidan'sa mükemmel derecede muhteşem  "kötü çocuk".Böyle bir asil,bir "senden uzak duramıyorum ama durmalıyım" tavırları.Birden Edward Cullen aklıma geldi neren geldiyse.Onlarında sonu belli gerçi ;)
Yardımcı karakterler de bir o kadar güzel.Jay,Blake,Kope,Marna,Ginger..Kızları pek sevemedim özellikle Ginger'ı

Okuduğum 2. melek konulu kitap olabilir.İlki Fısıltıydı.Of o serininde devamını getiremedim bir türlü.Bak hüzünlendim şimdi.Sadece bir tane melek kitabı okumama rağmen Tatlı Şeytan'da melek kavramının farklı işlendiğini anladım.Bu güzel bir deneyimdi.Ama ben kanat görmek isterdim.Kanat severim.

Bazen olaylar çok hızlı gelişiyormuş gibi geldi.Anna'nın gerçek benliğini kabullenişi veya kitaptaki ilişkiler biraz hızlı olmadı mı? Ya da bana öyle geldi.

Sonu hemen 2.kitabı okumaya itti beni.Ertesi gün Tatlı Tehlike'yi almaya gittim.Ve bu satırları yazarken Tatlı Tehlike'nin yarısında olduğumu belirteyim.

Kapağı hiç beğenmedim yalnız.Kapaktaki mankenler hiç hayalimdeki gibi değil.(Ne zaman oldu ki zaten?)    Kapaktaki kızında kapağı hazırlayanın yeğeni olduğunu iddia ediyorum.

Uzun lafın kısası tavsiye ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder