8 Haziran 2015 Pazartesi

Mimlenmişim *-*

           Eda beni yine mimlemiş.

O da olmasa.. Onun cevaplarına buradan  bakabilirsiniz.


1-Klişe bir soruyla başlayalım:Film mi? Kitap mı?
Tabi ki kitap.Cevabımı en iyi anlatacak alıntıyı ekliyorum.
"Bu arada, kitapları filmlerden daha çok severim. Filmler size neyi düşüneceğinizi anlatırlar. İyi bir kitap ise bazı şeyleri hayal gücünüze bırakır. Filmler size pembe renkli evi gösterirler. İyi bir kitap, pembe bir ev olduğunu anlatır ve detayları sizin boyamanıza, hatta belki çatı modelini seçmenize ve kendi arabanızı o evin önüne park etmenize olanak tanır. Hayal gücüm daima, bir filmin gösterebileceklerinin ötesine geçmiştir"

2-Ne tür kitapları tercih edersin?
Fantastik ve distopya en sevdiklerim.Ama klasikleri de çok severim.

3-Bir yazar olsan kim olmak isterdin?
Ay bilemedim ki şimdi.Sanırım hiç bir kitabını okumamama rağmen Cassandra Clare olmak isterdim.Niye? İnanın bilmiyorum.

4- Bir kitap yazmaya karar versen aklına gelen ilk konu hangi türe gelirdi?
Muhtemelen fantastik bir kitap yazardım.İlham kaynağımda Alacakaranlık olurdu.

5- Çok başarılı bir kitap yazdın. Film mi yoksa dizi mi olmasını isterdin ya da kitap olarak kalmasını mı tercih ederdin?
Film olmasını isterdim.Oyuncularıyla,imdb puanıyla herşeyiyle harika bir film olmasını tercih ederdim.

6- Issız bir adada yanına yol arkadaşı olarak seçeceğin kitap karakteri kim olurdu?
Edward Cullen tabi ki.O hayvanları öldürür bende pişirir yerim.Harika bir takım olurduk.Tabi adada hayvan varsa.

7- Hayatın boyunca sadece tek bir yazarın kitaplarını okuma şansın olsa bu kim olurdu?
Stephenie Meyer derdim ama çok az kitabı var.Bu yüzden Jennifer L. Armentrout diyorum.

8- İki yazar beraber bir kitap yazsa harika olur dediğin iki yazar düşün. Kim onlar?
Stephenie ve Jennifer.Aklıma ilk gelenler

9- Sonunu değiştirmeyi en çok istediğin kitap?
Alaycı Kuş

10- Önermekten sıkılmadığın, ''Dünya okusun!'' dediğin bir kitap sorsam?
Okumadığım halde Çalıkuşu diyorum.Muhtemelen şuan okuyo olurdum tabi 36 lira olmasaydı.

11- Eyvah! Bir kitabın içine hapsoldun, hem de ana karakter olarak. Hangi kitap olsa ''Beni burada bırakın.'' derdin?
Bella Swan.Alacakaranlık 

Bende Kitap İklimi    Romantik Optik  Bi'Kitap  ve Kronik Okur'u mimliyorum :)

3 yorum:

  1. Teşekkürlerrr, en kısa sürede yapacağım (:

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederimm.. Sınavlarım bittiği gibi yapacağım. :))

    YanıtlaSil
  3. merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum.

    YanıtlaSil